niedziela, 25 marca 2012

Moje psiaki

Cześć! Chcę wam przedstawić moje dwa psy, a więc...

BASTER

Baster to pies rasy basset hound. Ma już nie całe 6 lat. Pojawił się unas, gdy mama miała urodziny. Wszyscy w rodzinie kochają go, no oprócz babci, ponieważ gdy czuje się on samotnie głośno wyje.
Baster uwielbia się bawić i szaleć. Nawet dziś sobie poszalał, gdy wyprowadzałam psy. Szczekał na smycz, ponieważ uznał, że już idziemy do domu.  A oto jego zdjęcia:















GUCIO

Gucio to kundel. Ma około 12/13 lat. Dokładnie nie wimy ile ma lat, ponieważ jst to przyłęka. Napoczątku  był przez rok u mojej przyjaciółki, ale oddali mam go. Gucio czasami nie reaguje na swoje imię, ale to nam nie przeszkadza.  A o to on:



Kiedyś miałam też chomika, ale niestety już go nie ma. :(
O moich zwierzętach to już tyle.
DO ZOBACZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz